Kaos

Skrivet: 2014-06-26 Kl. 23:39:46
OmgomgomgOMG!
Vad slut jag är, i kropp och själ.
Att dålig sömn tar så mycket på kroppen, så här slut har jag nog aldrig någonsin varit. På två dagar har jag sovit 6 timmar ungefär. + att jag har jobbat morgon, packat, flyttat och burit om dagen, packat upp, packat in om kvällen och letat saker inom sena kvällen. Sedan har jag svårt att komma till ro, och wips så var det morgon igen. Samma visa igen. 

Men nu börjar jag se ljuset i tunneln. Pyttelite kvar att städa i lägenheten innan den nya flyttar in, jobbhelgen och måndagen är snart över och de betyder några dagars ledighet,vilket betyder att jag förmodligen kommer att få mycket gjort här hemma i de nya hemmet. Vårt fina hus. <3

De är så skönt att jag står med båda fötterna på jorden, jag har allt jag vill ha och mitt liv i sig är helt fantastiskt. Det är några saker i livet som inte är på plats än. Men efter sommarn så blir de nog så. 
Jaja, Teodor kommer hem snart. Lyllo mig.

/kn

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Alex

Kan du inte lägga upp bilder på huset när du kommit i ordning? Vore roligt att se :) bra blogg!

Tidpunk: 2014-06-28 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0