Midsommar

Skrivet: 2014-06-21 Kl. 09:43:50
Midsommar och godmorgon.
Igår så får jag, Teodor och barnen till hans kompis Lars på midsommar firande. De va vi, madde och Johan och barnen, och vi va ju hos Irene, Lars och barnen. Började med mingeldrink, bus med barnen sedan en fin midsommar middag med efterrätt. Sedan blev det surr fram till 00.30 så for vi hem. 

Idag var jag jävligt seg till morgon då klockan ringde. Helt tokslut. Men hann i tid till jobbet, i god tid. Gjorde bullar och öppnade butiken i lugn och ro innan klockan slog öppning. På jobbet idag så har det varit stendött. Bara alkisarna utanför butiken här som varit inne. Ens köper nya lotter på lotter, han har nyss fått pengar tror jag. Han gör minsann allt för att vinna storkovan så han kan få starta ett nytt och bra liv.. Men tyvärr så tror jag det är försent. Den andra han köper bara nya bullar och Coca-Cola hela tiden. Huga vad dom surrar. Blev brydd över att jag var nykter igår, de var ju trots alls midsommar tyckte han. Haha. Och igår gav han mig tipset innan jag drog från jobbet. "Du gumman, gör inget som jag inte skulle ha gjort." Öh, Näråå, behöver inte oroa dig. Haha.

/kn


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0