Onsdag

Skrivet: 2014-06-04 Kl. 06:43:39
Godmorgon.
Öppning på PB idag. Första stormen med kunder avklarad, och nu nalkas frulle och lite rapporter. Idag finner ni mig här till 12.30.

11.15 så är det visning på lägenheten, jag hoppas den skiner lika mycket som den gjorde när jag lämnade den imorse.
Man vet aldrig vad Teodor och Walle lyckas med på morgonen. 

Idag ska jag hämta Walle på dagis klockan 14.00 gud så skönt. Då kanske jag hinner sova lite efter jobbet. Har ju en förmågan att vara helt slut efter ett morgonpass. 

Inte hann jag träffa Teodor igår heller, jag somnade runt 23 och har ingenaning om när han kommer hem. Men kanske idag, jag hoppas över hela mitt hjärta att jag hinner träffa honom idag. Jag hoppas också att dom inte får ihop Lars bil heller, hahah! För då håller han sig hemma torsdag-måndagmorgon och inte i Norge. Men samtidigt, klart de ska åka till Norge om bilen är hel.. Ah men nä, jag håller tummen ;) 

Skulle vilja tvätta soffan också, men eftersom tvätta är så himla poppis där jag bor så fick jag ingen tvättid förens på måndag. Men alltså, allvarligt? MÅNDAG? Jag har ju inge kläder till pojken och soffan är äcklig.. Jaja, what to do?

Ha en bra dag finisar! <3
/kn
Galen i glass.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0