Teodor

Skrivet: 2014-06-06 Kl. 15:46:37
Hejhopp.
De blir mycket tjat om Teodor på min blogg har jag nyss insett. Förmodligen för att jag är så lycklig tillsammans med han, för att han är bäst och min. Just nu så saknar jag han extra mycket, känns som vi inte ha sett på flera dagar, fast de har vi ju inte heller. Men nu vill jag bara ha måndag, så jag få ligga vid hans sida, vid han bröst och bara vara. Mysa, få ha han nära. Känns så tomt utan han.

Och snart börjar de närma sig flytt också. Fantastiska flytt. De längtar jag som tusan över, att vi ska få flytta till vårt första gemensamma boende, att vi tillsammans få starta upp något ihop. Min fina Teodor. Mitt liv.

Påtal om något helt annat så har jag inte gjort så mycket idag, klippt gräset åt mamma och pappa, sedan har jag bara solat, sola sola sola. Allt för att bli brun inför bröllopet då jag ska vara tärna. Men konstigt nog så blir jag bara röd istället för brun. Hahah. Jävlar! Få fusksola som fan två veckor innan bröllopet. Ska bli så kul med de. Jag älskar bröllop, och jag gråter jämt. Så himla vackert. Jag längtar tills de är min tur. Jävla massa år bort bara :)

/kn
Mamma saknar dig.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0