11 månader för första tanden.

Skrivet: 2014-03-19 Kl. 09:05:01
Godmorgon.
Igår såg jag walles första tand som har kommit upp, vänster sida där nere. En utav dom små gulliga tänderna. Men i förrgår så va de första gången jag kände en tand men de va minsann en hörntand på ovansidan på högersida. Lillstackarn har knölar hela munnen, men han ska väl ta igen alla tänder han inte ha fått. Haha. Så 11 månader för att få en tand, de ni.

Elin kommit hit till snart, vi ska ta en prommis och mysa på bara. Sedan vid 15.00 ska jag släppa av Walle hos pappa min, han ska vara barnvakt idag igen för jag ska jobba 15.30-21.30 på Pressbyrån. Fan va roligt :) längtar faktiskt. Men Teodor och Gordon ska hämta Walle sedan hos pappa så han slipper vara barnvakt, och Walle få somna i sin säng. Kommer gå så bra det. 

Idag ska jag skicka in dagis papperna också. Så 5/5 ska Walle börja på dagis och de ska bli så spännande, han älskar ju att vara med barn och är en riktigt social kille. Kommer ju bli mindre kul för mig dock, men de kommer att gå så bra. :) 

Nu ska jag återgå till kaffet och lek. Ha en bra dag, puss på er.
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0