Brinner.

Skrivet: 2014-03-09 Kl. 10:16:29
Ignorerad.
Att bli ignorerad, vilken jävla grej, vilket påhitt. Att människan som ignorerar GÖR ju egentligen ingenting, just bara....ignorera.
Och människan som bli utsatt för de här, är det nog de värsta man kan vara med om. 
Att inte bli sedd eller hörd.
Att inte personen i säg svarar på mina frågor, utan bara... Skiter i en. 
Alltså, stoppstopp. Lugn i bussen!
Ingen ignorerar kajsa nilsson, ingen behandlar mig som skit och folk runt omring mig ska acceptera mig för den jag är. Och så är det bara.

Passar inte de dig, nä men då kan faktist DU fara åt helvete. Du beter dig verkligen som en karl, ett jävla svin. Eller de är kanske det du är?

Acceptera mig eller far. Ditt val.

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0