Byter jobb

Skrivet: 2014-03-18 Kl. 20:28:12
Idag va det bara att kliva upp, göra oss klara, for vidare till pappa min, lämnade Walle där och drog vidare till Change och drog av ett 10-16 pass. Skickade även in mig uppsägnings lapp också. Så från och med nu har jag bara en månad kvar på Change sedan flyger jag vidare till Pressbyrån vid tågstationen.

Hade min första dag där igår, tillsammans med fina isabelle, de gick så jävla bra och så jävla kul. Sålde kaffe, bullar och massa saker i min blåa Pressbyrån skjorta. Askul. Asbra. Kommer trivas som fan där. Kul att prova något nytt.

Nu håller jag på att tvätta för fullt! Soffan, sängkläder, våra kläder. Älskar att tvätta.

Imorgon blir det jobb på Pressbyrån igen. Love it! 
/kn




Kommentarer
1 KOMMENTARER


» isabelleeeeh

Du är fantastisk! Så jävla rolig också, imorgon rockar vi igen!

Tidpunk: 2014-03-18 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0