Fullt i sängen, godmorgon.

Skrivet: 2014-03-20 Kl. 09:42:56
Tänk så mycket som har börja falla på plats alltså? Mitt liv är som komplett, lite små saker som fattas bara.
Sen alla mina kompisars liv är också så gott som kompletta. Mina bästa vänner ha hus, jobb, skolan, barn, djur osv. Jag är så tacksam över det jag har. 

Walle fick äggröra till frukost idag, och de tyckte han va mumma, skrek efter mer när de tog slut. Så de var ju kul. En omelett till mamma och äggröra till minigöllis. <3 senare idag så blir det jobb med älskade issa, 15.30-21.30! Kom och köp kaffe vettja, ni få en bulla för 4kr till!  ;)

/kn







Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Elin

Asså SÖTASTE GORDON! :)

Tidpunk: 2014-03-20 @ 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0