Helgen

Skrivet: 2014-03-23 Kl. 11:44:05
Idag börjar det med mysfrukost med grabbarna grus, sedan va det full rulle med att göra oss klara inför dagens bravader. Att åka cross står på schemat. Och det är ju verkligen inte bara om jag säger så. Lasta här, lasta där, hämta grejer här och där. Och typ två timmar senare så va vi klar.

Igår så var vi också ute och flängde. Började dagen med att bada i Matfors, vidare på kalas till gordons morbror som fyllde år, vidare till birsta för att köpa skor till Gordon ö, käkade på Max och sedan till Tobbe och anna på lite lördags mys. 

Bästa helgen på länge, synd att jag inte hade Walter bara, men han är ju hos pappa sin och ha de mysigt där istället. Bästa och enda lediga helgen på säkert ett tag framöver.

Imorgon blir det jobb på Pressbyrån, sista dagen öppningen tillsammans med isabelle, sen får jag helt enkelt klara mig själv. Så sjukt mycket att komma ihåg och göra. Men det kommer nog att gå. :) så småningom ;)

/kn









Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0