Komma igång

Skrivet: 2014-03-05 Kl. 14:39:33
Idag sov jag till 10.30 efter många uppvaknanden. Walter sov hos robin inatt eftersom han va ledig igår. Skönt med en hel nattsömn. 

Så när dom kom tillbaka imorse så drack vi kaffe och drog till birsta. Jag fick välja ut en bok. Och då tog jag Jonas gardells första bok. Jag längtar tills jag få börja läsa den. 

Senare idag så ska jag träna fotboll, utomhus för första gången. Längtar somfan, de är ju som att släppa ut kossorna för första gången. Haha. Kommer bli as kul och ovant. Men skönt att springa bort min träningsvärk sen gårdagens träning jag körde här hemma. Nu har jag tagit träningen till en annan nivå. Jag vill komma ifrån och bli lite musklig. Håll tummarna för mig.

Ska träna 2-3 pass hemma.
+ fotbollen
Och äta bra och undvika de goda till en början.
sen när snön försvinner ska jag börja gå/springa ute också. Träna lite intervaller. Ska bli skönt, skönt att kanske undvika vassen på stranden i sommar. Haha.

/kn


Nu jävlar!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0