Lunchbesök

Skrivet: 2014-03-13 Kl. 08:07:34
Godmorgon.
6.30 klev jag och Walter upp. Långa sovmorgnar är nu ett minne blott. Men de går bra för mig så länge jag går och lägger mig i hyfsad tid, såklart.

Idag kommer isabelle och äter lunch hos oss. Som jag har saknat denna människa. Vi har liksom inte träffats på länge, känns som att vi har en hel del att prata om. Så jag funderar på att göra en paj till lunch. Både kul och enkelt att göra. Så de blir det nog. 

Nu ska jag dricka mitt älskade morgonkaffe som precis har blivit klart. Morgonkaffe och lite bus. Tråkiga med morgonkaffet är att mjölken är slut. Känns superjobbigt. Haha! Men men, svart gå bra.

/kn


Haha alltså, jag orkar inte! :')



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0