Söndag

Skrivet: 2014-03-09 Kl. 19:50:06
Idag blev min dag inte alls som tänkt. Jag hatar sprickor och ändringar i mitt stenhårda schema.

Jag vaknade, fick ångest, blev arg, fick åka och öppna på jobbet då isabelle va sjuk. Eftersom jag fick reda på detta 10.35 så blev de ju så att jag öppnade sent. Fick ångest igen.
Jobbade till stängning och hade självklart en sen kund, så 18.15 gick jag hem istället för 18.

Nu sitter jag här, väntar på pizza-jatack, jag ska tröst äta! Som fan! Har man bara ätit hårdbröd hela dagen så är man fan är det jävla pizza. Teodor kommer nämligen med den, när han är klar med allt. Karln med fullfart.

Walle är äntligen hemma nu också, men han ligger i sin säng och ska sova för natten. Nu är mamma hjärtat helt igen. Längtar tills imorgon.

PS, BELLA WALLSTEN!!! DU LOVADE MIG ATT JAG SKULLE FÅ ÅKA BUSSEN MED DIG! Svik mig inte! Blötpuss på dig snygging!

/kn
Pollen i ögat
Biff kontrollerar blöjan!
Ett ansikte av ångest.

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Bella

Känner mig hedrad att du kom ihåg :D nästa gång bussen rullar har du en plats ;)

Tidpunk: 2014-03-10 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0