Torka aldrig tårar utan handskar

Skrivet: 2014-03-11 Kl. 08:43:55
Godmorgon.
Idag valde jag att kliva upp strax innan 7, lillen vaknade strax före 6 men de vägrade jag. Så han fick ligga och skrika lite i sängen innan de fick bli morgon. Men nu ligger han ute och sover i vagnen.

Jag själv borde städa och plocka lite. Men istället så tar jag och läser lite bok. Jag fick ju "torka aldrig tårar utan handskar." Av robin i födelsedags present. Ja jag är lite efter med att läsa boken, har inte sett serien heller. Tänkte inte göra de förens efter böckerna är utlästa. Om jag säger så här, första gången jag läste boken så hade jag läst 97sidor innan jag beslöt mig att sluta läsa. Den är fantastiskt bra. Så ni som är sugen på att läsa den, GÖ DE NU. Ska absolut köpa hem dom andra två också.
Men snart kommer mamma, vill läsa lite innan hon kommer.
Puss
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0