Vardag och fotboll

Skrivet: 2014-03-12 Kl. 09:42:42
God morgon, eller goddag som jag skulle ha sagt.
Vi har varit vaken sedan 6, jag har dock sovit i omgångar men vi klev upp ut sängen klockan 8.05 tror jag. Upp gjorde lite frukost sedan myste vi lite i sängen igen men nu sitter vi i vardags rummet och leker. Eller Walle leker och jag sitter i soffan och dricker kaffe. Måste vakna snart. Haha, förjävla trött.

Igårkväll hade vi ju fotbollsträning inomhus kl 22-23, spelade match, lite fys, rugby och avslutades i plankan tävling. Jag och Petra stog som finalister. Men jag ramlade ihop efter 3minuter och 20sekunder. Så Petra vann där! Men helvete, nästa gång ska jag vinna. Plankan tävligen känns helt klart i kroppen min dag. Haha. 

Idag har jag ingenaning om vad vi ska hitta på, något blir det iallafall. Kanske gunga lite i lekparken, vad vet jag. Tänkte gå en prommis, men jag har så jävla ont i lederna i fötterna sen alla vurpor igår. Fötterna bara viker sig på träning, precis som att dom inte orkar hålla upp mig.. Så tips och träning på de tack!

/kn






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0