Wöööörkk

Skrivet: 2014-03-29 Kl. 00:04:12
Jag har jobbat hela veckan så har inte haft orken till att skriva. Jag har inte gjort så mycket än att jobbat, kommit hem, och somnat. Typ mitt liv denna veckan.

Började dagen med frulle hos mamma, jobbade två timmar på pressbyrån, vidare till Change för jobb 14-20 vidare hem för att hämta Gordon och Teodor, åkte till elin på middag, körde Teodor till någon krog och sedan for jag hem och nattade gordon. Och nu ligger vi i sängen, han snarkar och jag saknar Walle och Teodor. Måste sova nu för att orka med morgondagen. Lär ju bli en tidigmorgon för att kolla på Barnkanalen med Gordon, Teodor lär ju inte orka;) sen ska jag jobba 12-19,15 på pressis. Bara så ni vet. Ha en bra kväll nu.

/kn







Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0