Livet

Skrivet: 2014-11-05 Kl. 06:55:20
Äsch, vi försöker igen!
Jag har ju haft de lite jobbigt med telefoner på sistone, tappade iPhone 5 i toan- svärdog, lånade mammas samsung, fattade ingenting och hade den i 20 dagar - tappade den i toan. den funkade och kämpade på ytligare 3 dagar tills jag köpte mig min iPhone 6, and i Love it!! <3

Så nu sitter jag på byrån, inväntar både varor, kunder och hjärtat som ska komma och byta bil med mig. Han skjutsade barnen till dagis idag eftersom jag började 5. Och jag ska hämta dom efter mitt andra jobb. Så skönt att de inte behöver gå på dagis så länge på dagarna, kan jag tycka.

Snö är de ute nu också, Jag klagar verkligen inte! Spraaaang upp till garderoben imorse och slet ut vinterjackan, sprang ut till bilen och tok skrapade rutorna. Kom till jobbet på håret alltså! Haha, att de ska ta sån tid att snabbskrapa bilen liksom?

Nu onsdag, torsdag och fredag så börjar jag 5 på Pb, slutar 10.30, gasen i botten till bergsåker skola där jag kliver på jobb nr2. Jag börjar egentligen 10.30 där också, men fick komma sent. Så 10.30-14.30 kommer jag vara där! Känns toppen! Blir likadant nästa vecka, fast på måndag tisdag då jag är ledig ifrån byrån så är jag i bergsåker. Åh, känns så bra! 

Nu kommer Teodor!
Puss hej!
/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0