Lördag

Skrivet: 2014-11-15 Kl. 08:57:30
Ja men sådär, kanske ska börja med ett godmorgon istället!

Då har man smackat upp butiken, bakat alla bullar, fyllt på all dricka osv osv. Nu är de bara att underhålla allt tilla Michaela kommer och byter av mig!

När jag har slutat så ska jag hem, smida om till träningskläderna och dra iväg på gymmet idag igen, tror jag börjar gilla de här med träning trots allt. Jag och Teodor va iväg igår och dängde av lite axlar, armar, rygg och bröst. Idag hade jag tänkt att göra ben och röv, vilket Teodor tycker är as tråkigt. Förmodligen för att jag har starkare ben är honom ;)

Sen ska vi väl hitta på något annat, kanske åka och hälsa på någon? Vad vet jag. Påtal om hälsa på, så åkte vi till Isabelle och Matthias igår och drack kaffe och myste på med alla djuren. Så de var ju kul, vi har ju inte träffat dom på länge :) och fint har de fått de i huset också, superfint och bra jobbat! :)

Nu vill jag bara att denna jobbdag ska försvinna lite fort så jag få jobba hem till min babe! Saknar han liksååååm!

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0