High-five

Skrivet: 2015-01-13 Kl. 23:02:31
Helt sjuk så bra jag mår idag. Oförskämt bra och nästan så att jag skäms lite. Syster har ont för hennes ingrepp och inte alls lika pigg som mig. Imorgon ska jag ha min värsta dag tydligen. Hoppas den blir ändå okej.

Larmen är ställda för inatt pga av intag av medicinen. Känns ändå okej. Bilfärden gick bra för min del men värre för Tina! Men vi fixade de. Positiv inställning för min del.

När jag hade vaknat upp ur narkosen så kollade jag in mina bröst och skrev "jävlar va snygg mina tuttar är, bra jobbat och highfive" så jag hade gett alla sköterskorna en varsin femma 😂 humöret var på topp även då! 👋

Nu ska jag prata lite med min efterlängtade sambo. <3



Normala bröst is back!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Ebba

Får man fråga vart du gjorde och vad det kostade? Du behöver såklart inte svara om du inte vill :) jättesnyggt!

Tidpunk: 2015-01-13 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0