Massor med jobb

Skrivet: 2015-03-25 Kl. 21:39:06
Den känslan man hari kroppen då man för komma hem efter en väldigt lång arbetsdag på två underbara jobb. 9-21 har jag varit igång, har haft en otroligt fin, rolig och bra dag. 

Började dagen med 9-17 på Österro skolan och fritids sedan vidare till ett nytt jobb (17-21) första dagen idag som personlig assistent, helt underbart och där kommer jag trivas som fisken i vattnet. 

Vidare hem för att KASTA i min två mackor till middag! Vilken känsla.

Nu ligger jag i sängen och ska däcka stenhårt tills imorgon. Jobb på skolan 9-18👊.

Ja juste, har fått förlängt på skolan så där blir jag kvat terminen ut! Vilket känns uuuunderbart!






Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0