Im in.

Skrivet: 2016-04-18 Kl. 11:13:53
I så många år har jag försökt sökt hjälp pga av mitt mående. Jag har blivit avvisad, jag har bokat tid men inte dykt upp, jag har avbokat tiden osv osv. För jag är en fighter, en överlevare.

Men nu orkade även inte jag nå mer. Jag var påväg att skita i tiden för jag orkade inte gå. Men tog mig i kragen och gick dit. 

Tog prover för sköldkörteln vilket va ett "måste" tyckte läkaren. Och imorgon får jag resultaten. Är det negativt som jag tror så ska vi boka in tid för utredning av mig. Ska bli så skönt att få i ordning på tankar, känslor, bort med ångest, bortdomnade armar, inre stress, stora dalar av lyckan och negativitet.

Kanske jag kommer känna som ni gör snart? Härligt isånnafall.

Nu är jag inne i snurren i sjukhus världen och det känns så skönt, sån lättnad. Efter mötet så kände jag att jag klarar av allt, lite som "brb, ska ba prova gå på vattnet, jag klarar nog det idag." 

/kn

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0