Ett last med lycka

Skrivet: 2016-03-03 Kl. 19:08:11
Kabom, kände för ett inlägg.

Jag är en solstråle ändå. Det kan man inte säga nej till om man känner mig. Är kag på rätt humör är jag en riktig glädjespridare. Och jag älskar att dela med mig av lycka och energi, jag älskar att vara glad för andras skull. Jag älskar även lyckan, när den väl kommer till mig. Rätt in i själen, sprutar ut i kroppen. Jag har svårt att hantera den och det är nog därför jag gärna kastar över den på andra.. Så kan vi go loca tillsammans, tillsammans du och jag.

Idag är det en sån dag, lyckans dag. Min födelsedag. Jag är lycklig och har så mycket positiv energi, jag öser ut den på alla jag ha träffat idag. 

Jag kommer sova gott inatt, sova i lyckans rus. Passa på och njut av min lycka, för imorgon kan min dag vara åt andra hållet. De svarta som är fyllt av ångest. Men jag håller tummarna för lycka och glitter.

/kn



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0