Saknaden

Skrivet: 2016-03-11 Kl. 08:53:49
Så jävla fjantig jag är. 
Bara för att jag VET att teodor inte är hemma nu så saknar jag han så mycket och vill inget annat än att vara med just honom, min fina och bästa.

Men jag missunnar inte honom en tripp med hans vänner, absolut inte. Jag vet att han är nog lyckligast i världen nu. Som han har längtat efter en skoterresa och nu tog han chansen efter som jag jobbar dygn fredag och söndag, men framför allt en barnfri helg. Klart han ska åka då istället för att vara hemma.

Men på lördag vet jag en som kommer sakna han iallafall, speciellt vid läggdax. Jag har så svårt att sova utan honom. Det är ingen som håller om mig, gö mig varm. Jag har ingen att hålla om då han rullar bort. Vi är som magneter på nätterna. Vi håller om varandra varenda minut då vi ska sova.

Som jag älskar honom, min blivande man. Jag är så glad att han valde att åka iväg, jag kommer ha en sån lycklig sambo hemma sen (som kommer tjata hål i öronen på mig att vi MÅSTE KÖPA EN SKOTER OSV.) 

/kn

De va den snygga bilden jag hade på honom efter jag ha tömt telefonen.😂❤️


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0